sâmbătă

A second sea holliday

Sâmbătă, 29 iulie 2006

În mod cu totul neaşteptat, s-a ivit o propunere să fiu instructor de training la mare, pentru o societate de stat foarte întinsă în teritoriu. Ei ar fi vrut în a doua jumătate a lui august, dar am spus că nu mă întorc până pe 29...se pare că sunt strânşi cu uşa şi nu îşi permit să renunţe la serviciile mele, aşa că s-a stabilit perioada 3-9 septembrie, la hotelul California, în staţiunea Jupiter. Nu mai trebuia decât să găsesc o însoţitoare care să se ocupe de M. în timpul cât predau (trei ore pe zi). Din păcate A. nu vrea să meargă, nu îi place marea şi ar vrea doar la munte. Nici să o chem pe I. nu ar fi o soluţie, şi ea spunea că o enervează marea. Dar ce ghinion am avut! Să mă fi luat pe mine cineva la mare în facultate, să îmi plătească hotelul, trenul, masa şi salariul, ar fi fost nemaipomenit...Caut alte soluţii. Naşa lui M. nu a ratat marea în nici o vară până acum. Din fericire, o tentează să meargă cu noi, deşi are deja aranjat în august un sejur la vila unor prieteni. Le comunic celor de la E*** că vom fi trei persoane şi încep să scriu planul de curs pentru training...

Niciun comentariu: