marți

Third trial for girls

Marti, 11 aprilie 2006

Duminică - foaie de observaţii probă:
I.
++
Nu s-a descurajat;
A reluat jocul dinamic;
Nu s-a enervat când a devenit agresiv.
+
A căutat să restabilească relaţia cu copilul;
A căutat să fie mai permisivă ( nu s-a mai impus cu tot dinadinsul);
A căutat să obţină ceva de la copil chiar dacă nu în modul cel mai indicat;
A căutat să îl ţină sau să îl aducă într-un anumit loc;
A căutat idei de joacă (cu mâinile);
A renunţat la interdicţii ;
A cerut informaţii în plus

-
Nu a reuşit să înţeleagă comportamentele nonverbale ale copilului (de ex. el s-a enervat când i-a cerut cărticelele pentru ca şi-a adus aminte de eşecul din ajun);
Nu a reuşit să interpreteze alte nuanţe din comportamentul copilului;
A repetat prea des “vino la mine” fără recompensare; A avut cerinţe de neînţeles pentru copil, "hai fă lumânarea"dar el nu ştie cum se face lumânarea.
--
A folosit exagerat numele copilului pâna când s-a ajuns la nonrăspuns.

M1
+
A participat parţial la unele jocuri;
Nu s-a impus copilului cu tot dinadinsul;
Este o prezenţă liniştitoare;
-
Nu a căutat idei de joacă (jocul a fost iniţiat de altcineva de fiecare dată);
A vorbit prea puţin cu el;
A fost prea reţinută în reacţii ;
--
Nu a căutat să stabilească o relaţie cu copilul;
Nu a răspuns la invitaţiile de joacă ale copilului nici chiar când regulile jocului erau clare;
A stat la distanţă şi a intrat greu în dormitor chiar când el o invita nonverbal;
A.
+
A participat la jocuri de sărit cu copilul;
S-a implicat în acţiuni zilnice (l-a şters la gură de gem);
A mers cu el în baie;
Nu a apelat prea des la interdicţii;
Nu a căutat să-i impună nimic cu tot dinadinsul;
A cerut explicaţii şi a căutat sa reţină elemente care i-ar fi de folos;
-
Nu l-a prea lăudat;
Nu a căutat metode prin care să obţină ca M. să facă ce vrea ea;
Nu a căutat idei noi de joc.

Niciun comentariu: