joi

Starting homeopathy

Joi, 22 iunie 2006

Acum câteva zile am fost la doctorul Naghiu la policlinica APACA. A fost foarte amabil, a acceptat să ne vadă imediat deşi eu mă dusesem cu trimiterea fără să ştiu cum ar trebui să procedez (auzisem de pe forum că homeopatia ar scurta durata terapiei ABA şi cerusem o trimitere de la doctorul de familie). Mi s-a părut diferit de majoritatea doctorilor: lipsit de blazare, cu un interes real, fără tendinţa de a eticheta sau acuza. A pus multe întrebări despre copil şi ne-a avertizat că după începerea tratamentului (a dat trei remedii, de luat dimineaţa) s-ar putea să uite tot şi să refuze sesiunile pentru câteva zile (să nu îl forţăm) după care va relua ABA, învăţând cu viteză mărită.
Însă nu sunt decât trei farmacii care au şi remedii homeopatice în cartier...probabil că va mai trece ceva timp până să le găsesc. De asemenea, ideea că s-ar putea să uite total ce a învăţat mă sperie - şi atâta muncă de până acum, la ce a folosit?

Niciun comentariu: