vineri

Letters about holliday

Vineri, 30 iunie 2006

***,
M-am gândit la tine zilele astea pentru că oraşul arată tare bine şi cred că îţi va place. Încercam să văd oraşul cu ochii tăi ... seamănă cu Nisa, sunt multe flori, copaci înfloriţi, parcuri. Nu mai ştiu dacă ţi-am zis că noi stăm în centru şi la cinci minute de promenadă - adică Paseo Maritim, unde sunt bărcile celor bogaţi. Avem şi un parc lângă noi, la două minute pe jos de casă. Avem şi două biblioteci tot foarte aproape. Marea e la cinci minute, dar nu se poate merge la plajă în zona asta că e poluat din cauza bărcilor.
Sunt un pic îngrijorată pt că apartamentul ăsta în care ne-am mutat are o scară interioară - sunt vreo zece trepte şi va trebui să fim atenţi să nu cadă M. - se poate închide uşa între trepte şi hol.
Şi avem o terasă de 25 metri pătraţi, e uriaşă şi o să punem un covor unde să se joace.
T.
Vineri, 30 iunie 2006
T.,
Aşa îmi imaginez şi eu oraşul... mi-a plăcut foarte mult la Nisa, îmi doresc să revin într-o zi (dar poate cu un buget ceva mai comod, când am fost în Franţa aveam atât de puţini bani încât mergeam pe jos ca să economisim biletul de autobuz).
Mie îmi place tot ce e la mare (oraşul putea să fie oricum, de fapt ) pentru că nu am ieşit aproape nicăieri în ultimii patru ani. Ultima dată a fost în 2002, o excursie de patru zile în Deltă cu colegii (s-a făcut şi în 2003 o excursie la fel de reuşită, dar nu m-a lăsat mama - !! - că nu a fost de acord să stea singură cu copilul). După aceea au apărut problemele cu M. şi gata cu planurile de concediu. Nu-i exclus să apară probleme şi la voi, nu ştiu cum va reacţiona. Este însă momentul să vadă marea pe care nu a văzut-o niciodată, cred că o să îi placă.
Nu te îngrijora cu scările, M. e prudent şi o să înveţe să coboare cum trebuie.
Azi a fost răcit şi nu prea a lucrat după-masa (dimineaţa da) şi nici nu a mâncat nimic, probabil îl doare gâtul. Pentru el va fi un avantaj să stăm într-o casă (nu la hotel) şi să cumpărăm sau să pregătim câte ceva, că ar refuza oricum mâncarea servită la restaurantele de hotel, aş plăti-o degeaba.
***

Niciun comentariu: