marți

A team on short term...

Marţi, 13 iunie 2006

La şedinţa de sâmbătă am primit o veste care m-a descumpănit...M1 m-a anunţat că se închide căminul, şi nu mai are unde să stea până în septembrie - deci începând de la sfârşitul acestei săptămâni nu va mai veni.
Şi I. va întrerupe pe vară, pentru că pleacă în vacanţă la 1 iulie: şi ea a fost dată afară din cămin (unde stătea clandestin) pe 1 iunie şi i-am găsit o variantă, e drept modestă, dar fără bani, numai ca să nu se dezintegreze echipa. Nu regret prea mult absenţa ei pe vară...relaţia ei proastă cu M. şi superficialitatea sunt atât de evidente, încât nu ştiu cât de mult îl ajută.
Nu mă simt bine, pentru că m-am străduit atât de mult să funcţioneze echipa asta! Nu mai am energie pentru o nouă selecţie - de altfel, acum majoritatea studenţilor din provincie pleacă, nu ştiu dacă aş mai găsi la fel de mulţi interesaţi.
Din fericire, A. locuieşte din Bucureşti şi va veni să lucreze cu M. toată vara. Cine va fi al doilea tutore pe sesiunea alternativă? Probabil eu...tot am făcut sesiuni suplimentare în aceste două luni, m-am obişnuit :(.

Niciun comentariu: