vineri

Making plans and learning ABA

Vineri, 13 ianuarie 2006

Am avut două tentative de a aplica ce am citit pe forum la ABA aplicata...se pare ca nu merge cu M. Am incercat mai intii sa nu ii dau apa si sa il determin sa spuna macar "a"...imediat ce a inteles ca este constrins nu i-a mai iesit nimic din gura...o criza de nervi si a renuntat si la apa. Bea lapte, supa sau orice altceva...sau nimic eventual.
A doua tentativa a fost sa il fac sa ceara un ou de ciocolata (este ce ii place lui mai mult) si spuna cuvintul "ou" sau macar "o". Nu am reusit nici cu asta, l-am frustrat groaznic, nu o criza de nervi ci una de plins...parea sincer ca vrea sa spuna dar nu poate...nu cred ca este buna aceasta metoda. Poate ca repetata il poate face sa scoata ceva dar cu ce pret!

Am inteles citind mai atent ce scrie pe forum ca nu este vorba de 8 tutori ci doar de 4 care vin cite doi pe sesiune, cinci zile la rind ...si au salariu 3 milioane fiecare. Parca e mai usor sa cauti 4 oameni, numai ca e nevoie sa iti dedice foarte mult din timpul lor.
Cum sa ajung sa pun fluturasi la facultati?...Nu stiu prea bine pe unde sunt...si nu prea am libertate de miscare, e complicat sa merg cu M intr-un loc unde nu e obisnuit, are tendinta sa o ia pe unde vrea el si trebuie sa iti rezervi timp pentru cazul in care nu il convingi sa o ia pe unde vrei tu. O voi ruga pe L care este la o facultate particulara de psihologie sa puna fluturasi acolo, iar eu voi merge la facultatea de stat.

Niciun comentariu: