luni

I meet other mothers

Luni, 9 ianuarie

Am cunoscut pe forum alte mamici, m-am conversat cu ele pe pm: bi si evi. Au intrat recent pe forum si par sa fie in acelasi stadiu ca mine. Au copii cam de aceeasi virsta si vor sa faca ceva pentru ei dar au multe lucruri pe care nu le inteleg. Bi e foarte curajoasa ca a inceput sa lucreze cu copilul singura de citeva luni (!). Imi place ceea ce povesteste dar nu ma simt in stare...ce sa fac eu patru ore cu copilul?? Nu stiu exact ce sa fac...M. e atit de voluntar si incapatinat ca nu inteleg cum as putea sa ii retin atentia atita timp.
Intre timp voi incerca sa mai vorbesc cu ele si cu dora, poate ma mai clarific. Am inceput sa retin termenii astia imposibili, sitting, prompt, labels ... am inceput sa prind citeva idei dar inca e foarte neclar. De fapt ce rost au toate acestea?...mi-a placut ce am citit pina acum din manualul ABA si inteleg elementele de psihologie ca substrat, e logic...dar mi se pare greu de aplicat.

Niciun comentariu: