sâmbătă

I hear about ABA training

Simbata, 21 ianuarie 2006

Am auzit de la dora despre un training ABA care s-ar desfasura peste o luna la un centru privat...mi-am luat inima in dinti si am sunat ca sa ma inscriu. M-au trecut pe lista si urmeaza sa iau legatura peste ceva timp sa aflu unde se tine. Din fericire e gratis!...as fi platit dar mai bine asa, trebuie sa string bani pentru tutori. Oricit pot sa pun deoparte ma ajuta. Din fericire tocmai mi-am platit datoriile (mai am doar citeva sute de dolari la frate-meu dar cred ca s-a gindit cit de greu imi este si mi-a spus ca ma amina pentru cind va fi M mai bine).
Intre timp pierd o gramada de timp cu ce mi-a cerut L sa fac pentru ea, e ceva de lucru, nu e imposibil, dar in timpul asta M alearga degeaba prin casa...nu am reusit sa scot de la el absolut nimic aplicind ce am citit prin materiale. Sau poate nu am inteles eu bine?...
Mama mea locuieste si ea la mine pentru inca o luna si nu ma ajuta deloc, desi stie ca am foarte mult de lucru si in rest ar trebui sa ma ocup de copil vorbeste intr-una...o inteleg ca se plictiseste dar tare as vrea sa taca! Iar in legatura cu ce am de gind sa fac cu copilul deocamdata vorbesc degeaba...ma asculta dar nu e de acord. Ma bucur ca e stabilita mutarea ei de aici in jur de 1 martie (am rugat-o sa stea pina dupa training pentru ca nu am cu cine sa il las pe M.)
Am dat sfoara in tara sa gasesc o bona ieftina si care sa vrea sa stea cu M. in conditiile in care nu vorbeste si are Pampers. Pina acum nu am reusit (de aceea am si fost atit de dependenta de mama) dar incercarea moarte n-are...trebuie sa fie o bona care sa nu il streseze cu "nu-uri" si sa nu il priveasca cu dispret. Se oferise prin toamna G., o cunostinta pensionara, dar cind sa inceapa angajamentul a disparut, asa ca tot cu mama a stat toamna si iarna asta (bine ca mai e doar o luna!!).

Niciun comentariu: