sâmbătă

Medical appointment in the north area

Sâmbătă, 11 februarie 2007

Acum câteva zile am fost la cabinetul privat al doctorului Naghiu, pe lângă staţia de metrou Aviatorilor (la ultima consultaţie, înainte de Anul Nou, nu ne-am înţeles, pentru că insista să reduc numărul orelor de ABA, iar mie mi-era clar că regresia din decembrie a fost de la homeopatie, nu de la ABA).
Deşi era o seară înnorată, de sfârşit de iarnă, cu un vânt tăios şi rece, atât eu cât şi M. eram bine dispuşi. El a savurat plimbarea cu metroul (noi nu mergem cu metroul de obicei, aşadar a fost ceva nou) iar eu am savurat schimbarea...uneori îmi dau seama că muncesc atât de mult, încât o uşoară schimbare de program capătă alt sens: este o "ieşire în oraş" :) .
În fine, odată ajunşi la cabinet, doctorul constată cu satisfacţie că M. şi-a reluat trendul ascendent, este vioi şi interactiv, explorează cabinetul şi are reacţii de "refacere a legăturii cu mama" (cum numeşte el reacţiile de copil de doi ani, în care M. se agaţă de mine şi mă alintă) - pentru doctor sunt semnale de evoluţie afectivă, se pare. Ne dă o schemă nouă şi ne spune că pentru data viitoare putem să revenim la cabinetul de stat din zona Leul-Iuliu Maniu. Slavă Domnului! Cabinetul din nord era foarte departe de noi. Chiar dacă M. agreează plimbările, nu spun că ar fi fost uşor...

Niciun comentariu: